Na al die jaren GDPR voelen we bij bedrijven nog steeds veel twijfel en terughoudendheid rond de correcte implementatie van GDPR compliance in hun onderneming. Gegevensbescherming is complex en vaak zijn er geen zwart/wit antwoorden. Bovendien duiken onderweg geregeld nieuwe uitdagingen op.
Zelfs als je een DPO of een privacy verantwoordelijke in huis hebt en een grondig voorafgaand compliance traject hebt doorlopen, heb je geregeld vragen over het correct omgaan met persoonsgegevens.
Precies daar heeft onze GDPR Helpdesk de voorbije jaren bij heel wat cliënten zijn nut bewezen. Voor een vast jaarlijks bedrag biedt Sirius Legal een snelle hulplijn voor jouw teams. Of het nu rechtstreeks met de DPO is of met de marketing manager, de webmaster of het HR departement, de jarenlange ervaring van Sirius Legal in gegevensbescherming zorgt ervoor dat we snel, pragmatisch en begrijpelijk advies kunnen geven bij élke praktische vraag rond privacy en GDPR.
We delen onze kennis met jou in de vorm van een helpdesk die permanent beschikbaar is, via video call, telefoon, mail of elk ander communicatiemiddel dat past voor jou.
Onze GDPR Helpdesk adviseert talloze interne DPO’s en privacy officers, maar bijvoorbeeld ook heel wat marketing- en HR-departmenten, CISO’s, compliance officers en legal departments in kleine, middelgrote én grote nationale en internationale bedrijven en non-profitorganisaties.
Eenvoudig, vul het bestelformulier in, betaal online en boek meteen een intakegesprek via videocall in. Tijdens dat gesprek willen we zo goed mogelijk zicht krijgen op jouw bedrijf en het soort vragen waar jij geregeld tegenaan loopt. We vragen je wellicht ook om ons inzage te geven in de bestaande GDPR documentatie (dataregisters, interne policies, standaard verwerkersovereenkomsten), zodat we jouw bedrijf door en door kennen op het moment dat de vragen komen.
Na al die jaren GDPR voelen we bij bedrijven nog steeds veel twijfel en terughoudendheid rond de correcte implementatie van GDPR compliance in hun onderneming. Gegevensbescherming is complex en vaak zijn er geen zwart/wit antwoorden. Bovendien duiken onderweg geregeld nieuwe uitdagingen op.
Zelfs als je een DPO of een privacy verantwoordelijke in huis hebt en een grondig voorafgaand compliance traject hebt doorlopen, heb je geregeld vragen over het correct omgaan met persoonsgegevens.
Precies daar heeft onze GDPR Helpdesk de voorbije jaren bij heel wat cliënten zijn nut bewezen. Voor een vast jaarlijks bedrag biedt Sirius Legal een snelle hulplijn voor jouw teams. Of het nu rechtstreeks met de DPO is of met de marketing manager, de webmaster of het HR departement, de jarenlange ervaring van Sirius Legal in gegevensbescherming zorgt ervoor dat we snel, pragmatisch en begrijpelijk advies kunnen geven bij élke praktische vraag rond privacy en GDPR.
We delen onze kennis met jou in de vorm van een helpdesk die permanent beschikbaar is, via video call, telefoon, mail of elk ander communicatiemiddel dat past voor jou.
Onze GDPR Helpdesk adviseert talloze interne DPO’s en privacy officers, maar bijvoorbeeld ook heel wat marketing- en HR-departmenten, CISO’s, compliance officers en legal departments in kleine, middelgrote én grote nationale en internationale bedrijven en non-profitorganisaties.
Eenvoudig, vul het bestelformulier in, betaal online en boek meteen een intakegesprek via videocall in. Tijdens dat gesprek willen we zo goed mogelijk zicht krijgen op jouw bedrijf en het soort vragen waar jij geregeld tegenaan loopt. We vragen je wellicht ook om ons inzage te geven in de bestaande GDPR documentatie (dataregisters, interne policies, standaard verwerkersovereenkomsten), zodat we jouw bedrijf door en door kennen op het moment dat de vragen komen.