Je spendeert aardig wat tijd, geld en energie om je bedrijf online zichtbaar te maken, om een sterk merk of bedrijfsimago uit te bouwen, om potentiële klanten te overtuigen én om vanzelfsprekend topwerk te leveren zodra mensen effectief klant worden, zodat ze achteraf tevreden wegwandelen en jou gaan aanbevelen.
Maar wat als je vaststelt dat een concurrent probeert de kantjes eraf te lopen en jou daarbij schade dreigt toe te brengen? Dat kan gebeuren door (online) pogingen om jouw (potentiële) klanten af te werven en weg te lokken of door oneerlijke vergelijkende reclame of door reputatieschade toe te brengen aan jouw bedrijf. Een concurrent kan ook oneerlijke marktpraktijken en verkoopstechnieken hanteren om een voordeel te creëren waar jij als eerlijke handelaar niet tegenop kan.
Geen nood, bij Sirius Legal is elk aspect van online zakendoen deel van ons DNA. We hebben jarenlange ervaring in consumentenbescherming, e-commerce, oneerlijke concurrentie en marktpraktijken en mediarecht. Dossier rond afwerving van cliënteel, oneerlijke concurrentie, inbreuk op exclusiviteitsrechten of reputatieschade hebben voor ons geen geheimen en ons team staat paraat om je te helpen met een eerste inschatting van je dossier.
Samen met jou maken wij een eerste analyse van je dossier. We onderzoeken samen met jou de situatie, analyseren alle bewijzen die we online (of offline) kunnen vinden en maken op basis daarvan een inschatting van jouw positie, waarbij we jou de verschillende strategische opties voorleggen. Veel hangt bijvoorbeeld af van de vraag of jou merknaam beschermd is, wat de precieze inbreuken zijn en of we effectief schade kunnen aantonen. Soms is daarbij snelle en harde juridische actie nodig, maar in andere gevallen volstaat een goed gesprek of een korte bemiddeling om de andere partij tot inzicht te brengen.
Eenvoudig, vul het bestelformulier in, betaal online en boek meteen een videocall in. We maken onmiddellijk tijd voor een eerste gesprek met jou en passen onze agenda’s aan om je dringende hulp te kunnen garanderen. We vragen je tijdens dat gesprek ook om ons inzage te geven in alle relevante documentatie die ons toelaat de situatie in te schatten. hou dus best een en ander bij de hand, zodat we snel kunnen schakelen.
Sorry, no posts matched your criteria.
Je spendeert aardig wat tijd, geld en energie om je bedrijf online zichtbaar te maken, om een sterk merk of bedrijfsimago uit te bouwen, om potentiële klanten te overtuigen én om vanzelfsprekend topwerk te leveren zodra mensen effectief klant worden, zodat ze achteraf tevreden wegwandelen en jou gaan aanbevelen.
Maar wat als je vaststelt dat een concurrent probeert de kantjes eraf te lopen en jou daarbij schade dreigt toe te brengen? Dat kan gebeuren door (online) pogingen om jouw (potentiële) klanten af te werven en weg te lokken of door oneerlijke vergelijkende reclame of door reputatieschade toe te brengen aan jouw bedrijf. Een concurrent kan ook oneerlijke marktpraktijken en verkoopstechnieken hanteren om een voordeel te creëren waar jij als eerlijke handelaar niet tegenop kan.
Geen nood, bij Sirius Legal is elk aspect van online zakendoen deel van ons DNA. We hebben jarenlange ervaring in consumentenbescherming, e-commerce, oneerlijke concurrentie en marktpraktijken en mediarecht. Dossier rond afwerving van cliënteel, oneerlijke concurrentie, inbreuk op exclusiviteitsrechten of reputatieschade hebben voor ons geen geheimen en ons team staat paraat om je te helpen met een eerste inschatting van je dossier.
Samen met jou maken wij een eerste analyse van je dossier. We onderzoeken samen met jou de situatie, analyseren alle bewijzen die we online (of offline) kunnen vinden en maken op basis daarvan een inschatting van jouw positie, waarbij we jou de verschillende strategische opties voorleggen. Veel hangt bijvoorbeeld af van de vraag of jou merknaam beschermd is, wat de precieze inbreuken zijn en of we effectief schade kunnen aantonen. Soms is daarbij snelle en harde juridische actie nodig, maar in andere gevallen volstaat een goed gesprek of een korte bemiddeling om de andere partij tot inzicht te brengen.
Eenvoudig, vul het bestelformulier in, betaal online en boek meteen een videocall in. We maken onmiddellijk tijd voor een eerste gesprek met jou en passen onze agenda’s aan om je dringende hulp te kunnen garanderen. We vragen je tijdens dat gesprek ook om ons inzage te geven in alle relevante documentatie die ons toelaat de situatie in te schatten. hou dus best een en ander bij de hand, zodat we snel kunnen schakelen.
Sorry, no posts matched your criteria.