Privacy Policy

Wat is een Privacy Policy?

Correct en transparant omgaan met de gegevens van je klanten, prospects en leveranciers is niet enkel een basisverplichting onder GDPR, het is ook gewoon een kwestie van respect voor je klanten en een goede manier om hun vertrouwen te winnen.

Een Privacy Policy van Sirius Legal zorgt voor volledige, precieze en begrijpelijke info voor jouw klanten en prospects, waarin we hen precies uitleggen wie jij bent, welke gegevens je over hen verzamelt, hoe je dat doet, waar je die informatie haalt, met wie je hun gegevens deelt, waar je ze opslaat, hoe lang je ze bijhoudt en nog héél wat meer wettelijk verplichte informatie.

Met onze privacy policy voldoe je aan alle informatie- en transparantieverplichtingen onder GDPR. Ook hier is copy/paste van wat je online kan vinden een érg slecht idee. Privacy policies zijn maatwerk. Ze horen opgesteld te worden op basis van jouw dataregister en dus op basis van de interne werking van jouw bedrijf of organisatie. Iedereen werkt immers anders!

Wat koop je nu precies?

  • Privacy Policy op maat

Ongeacht de sector waarin je actief bent, wij zorgen steeds voor een privacy policy op maat van jouw activiteiten en bij voorkeur op basis van jouw dataregister. Een overlegmoment via videocall is in de prijs inbegrepen. In deze call overlopen we een vragenlijst en kunnen wij vervolgens aan de slag met de personalisatie van jouw policy. Je kan deze call meteen inboeken na je bestelling.

  • Hoe implementeer je dit in je bedrijf?

Je plaatst je privacy policy best op een goed zichtbare en toegankelijke plek op je website (in de footer bijvoorbeeld) en je verwijst ernaar op alle plekken waar je specifiek persoonsgegevens gaat verzamelen (invulformulieren, een online bestelproces, de footer van je e-mails, etc). Maar ook offline dien je je klanten en prospecten te informeren over de manier waarop je met hun persoonsgegevens omgaat. Neem je privacy policy dus zeker mee in je offertes!

We leggen je graag uit hoe je je privacy policy best inwerkt in je bedrijfsprocessen (online en offline) zodat ze zeker bindend zijn en je achteraf geen discussie hebt met je klanten.

Privacy Policy

  • Privacy Policy
  • Adviesgesprek via videocall
500

Onze expert

Bart Van den Brande

Managing Partner

Privacy Policy

Wat is een Privacy Policy?

Correct en transparant omgaan met de gegevens van je klanten, prospects en leveranciers is niet enkel een basisverplichting onder GDPR, het is ook gewoon een kwestie van respect voor je klanten en een goede manier om hun vertrouwen te winnen.

Een Privacy Policy van Sirius Legal zorgt voor volledige, precieze en begrijpelijke info voor jouw klanten en prospects, waarin we hen precies uitleggen wie jij bent, welke gegevens je over hen verzamelt, hoe je dat doet, waar je die informatie haalt, met wie je hun gegevens deelt, waar je ze opslaat, hoe lang je ze bijhoudt en nog héél wat meer wettelijk verplichte informatie.

Met onze privacy policy voldoe je aan alle informatie- en transparantieverplichtingen onder GDPR. Ook hier is copy/paste van wat je online kan vinden een érg slecht idee. Privacy policies zijn maatwerk. Ze horen opgesteld te worden op basis van jouw dataregister en dus op basis van de interne werking van jouw bedrijf of organisatie. Iedereen werkt immers anders!

Wat koop je nu precies?

  • Privacy Policy op maat

Ongeacht de sector waarin je actief bent, wij zorgen steeds voor een privacy policy op maat van jouw activiteiten en bij voorkeur op basis van jouw dataregister. Een overlegmoment via videocall is in de prijs inbegrepen. In deze call overlopen we een vragenlijst en kunnen wij vervolgens aan de slag met de personalisatie van jouw policy. Je kan deze call meteen inboeken na je bestelling.

  • Hoe implementeer je dit in je bedrijf?

Je plaatst je privacy policy best op een goed zichtbare en toegankelijke plek op je website (in de footer bijvoorbeeld) en je verwijst ernaar op alle plekken waar je specifiek persoonsgegevens gaat verzamelen (invulformulieren, een online bestelproces, de footer van je e-mails, etc). Maar ook offline dien je je klanten en prospecten te informeren over de manier waarop je met hun persoonsgegevens omgaat. Neem je privacy policy dus zeker mee in je offertes!

We leggen je graag uit hoe je je privacy policy best inwerkt in je bedrijfsprocessen (online en offline) zodat ze zeker bindend zijn en je achteraf geen discussie hebt met je klanten.

Privacy Policy

  • Privacy Policy
  • Adviesgesprek via videocall
500

Privacy Policy

  • Privacy Policy
  • Adviesgesprek via videocall
500

Onze expert

Bart Van den Brande

Managing Partner

  • AI Policy
  • Adviesgesprek via videocall
  • 1 reviewronde

Deze AI policy is een essentieel instrument om je bedrijf veilig doorheen de wondere wereld van Generatieve AI te loodsen.

  • Whistleblower policy
  • Adviesgesprek via videocall

Voor een KMO vanaf 50 werknemers is een klokkenluidersbeleid of whistleblower policy verplicht. 

  • Videocall + audit + training
  • Adviesrapport + 3 policies
  • KMO portefeuille: 1.375€ of 1.625€ excl. BTW

Wil je een cyberverzekering, maar beantwoordt je bedrijf niet aan de minimumvereiste om verzekerd te worden? 

  • Videocall + audit + training
  • Juridisch compliance pakket + 3u advies
  • KMO portefeuille: 2.475€ of 2.925€ excl. BTW

Breng je cyberreadiness helemaal op peil met dit Pluspakket. Inclusief phishing oefeningen voor je medewerkers!

  • GDPR audit
  • 1 dag ter plaatse
  • Onderbouwd auditverslag

Een pragmatische audit die aangeeft waar je staat op vlak van GDPR compliance, en welke jouw prioritaire to do’s zijn. 

  • Intake gesprek en analyse AS IS situatie
  • Scoping en voorstel jaarplan
  • DPO as a service

Haal een échte, ervaren DPO in huis “as a service” en betaal daarbij alleen voor de tijd en beschikbaarheid die je écht nodig hebt.

  • Adviesgesprek via videocall
  • Persoonlijk advies en berekening
  • Overleg met jouw boekhouder

Met de auteursrechtelijk beschermde content die je creëert kan je een aanzienlijk fiscaal voordeel realiseren!

  • Eerste hulp bij namaak
  • Adviesgesprek via videocall

Snelle en professionele on the spot eerste hulp bij namaak door échte specialisten met jarenlange ervaring.

  • Eerste hulp bij oneerlijke concurrentie
  • Adviesgesprek via videocall

Snelle en professionele on the spot eerste hulp bij oneerlijke concurrentie door échte specialisten met jarenlange ervaring.

  • Eerste hulp bij valse reviews
  • Dringende interventie/adviesgesprek

Snelle en professionele on the spot eerste hulp bij valse reviews en reputatieschade door échte specialisten met jarenlange ervaring.