Ja, wij hebben een webshop 😉.

Ben je op zoek naar juridisch advies of het betere maatwerk voor je contracten of policies? Check ons aanbod!

10/01/2022

Trots op onze Silver Award van Advocaatscore: een review score van 9,5 in 2021

Leesduur: 3 minuten

Heel wat advocatenkantoren pakken momenteel uit met de vele awards die ze alweer binnengehaald hebben in het voorbije jaar.  Elk kantoor lijkt wel een of andere prijs in de wacht te slepen als best law firm in één of andere nichecategorie.  

review award

Bij Sirius Legal beslisten we enkele jaren geleden bewust om niet mee te doen aan de mallemolen van verkiezingen en awards.  De kwaliteit van een advocatenkantoor lees je volgens ons immers niet af van een glimmend beeldje bij de receptie of een vermelding in een dik boek op basis van de beoordeling van een onzichtbare jury.

De kwaliteit van een advocatenkantoor beoordeel je best door het te vragen aan wie het écht kan weten: de cliënten die doorheen het ganse jaar met dat kantoor hebben samengewerkt.  Het doet ons dan ook erg veel plezier als we bij het eind van het jaar lezen dat onze cliënten érg tevreden blijken over onze dienstverlening. 

Online reviews

Dat is ook de reden waarom we bij Sirius Legal intussen al 5 jaar resoluut kiezen voor absolute transparantie en publieke reviews door onze cliënten.  Wie wil weten hoe onze cliënten onze diensten beoordelen, kan dat in alle openheid lezen op onze website en op Advocaatscore, meestal positief, soms -terecht- kritisch en in elk geval altijd oprecht en direct.  

In tegenstelling tot de dure awards en verkiezingen, peilen onze reviews niet alleen naar onze juridische deskundigheid (die deskundigheid zou overigens bij élke advocaat een evidentie moeten zijn).  De vaststelling dat een advocaat voor een prestigieus bedrijf heeft gewerkt of dat hij een dossier met een grote inzet heeft gewonnen, zegt immers in werkelijkheid weinig over de kwaliteit van de dienstverlening van die advocaat.  

Neen, als je écht wil weten of een kantoor goed werk levert, zijn er andere criteria van belang:

  • Hoe verliep de communicatie met je advocaat? 
  • Kreeg je alle informatie die je nodig had over je dossier? 
  • Waren de afspraken over timings en tarieven duidelijk? 
  • Was het advies dat je kreeg duidelijk en voldeed het aan je verwachtingen? 
  • Was je advocaat betrokken bij je dossier, was hij of zij op de hoogte van alle details en was hij of zij bereikbaar als je hem of haar nodig had?

Dát zijn de criteria die bepalen of onze cliënten tevreden waren over onze diensten en dát is dus precies de feedback die wij graag van hen krijgen.

Permanente kwaliteitscontrole, met dank aan onze cliënten

We vragen die feedback overigens niet alleen maar om met de positieve reviews te pronken op onze website.  Eigenlijk hebben wij precies meer aandacht voor de occasionele kritische review.  Het zijn immers de kritische cliënten die ons aan het denken zetten en het is op basis van hun input dat wij permanent onze interne processen herbekijken, ons team bijscholen en onze communicatie nog helderder proberen te maken.  De reviews die wij krijgen van onze cliënten zijn op die manier het beginpunt van een feedback loop die zorgt voor permanente interne evaluatie en bijsturing. 

Super, dank jullie wel voor het fantastische werk! Dan is het nu aan ons om de wedstrijd op te zetten en er een succes van te maken!

Door Sarah Standaert - Mazda Motor Belux

Duidelijke afspraken, transparante prijszetting en een onwaarschijnlijk gedreven engagement om voor jou als klant het beste van zichzelf te geven, het maakt van Sirius Legal de meest betrouwbare partner die je voor juridische dienstverlening kan vinden.

Door Marc Staut - Voilà

Ik heb reeds meerdere malen samengewerkt met Sirius Legal en kan alleen maar bevestigen dat ik absoluut tevreden ben. Niet alleen met het professioneel advies, maar ook en zelfs vooral over de betrokkenheid en bereidwilligheid om oplossingen te zoeken.

Door Bob Van Cauwenberghe - Alundi

En hoe deden we het dan afgelopen jaar?

We leren uit de kritische reviews, maar we zijn ook erg blij met de positieve reviews.  Voor het derde jaar op rij blijkt bij het eind van het jaar ook dat we uitzonderlijk hoog scoren op klantentevredenheid, want ook dit jaar halen we weer de top 3 van best beoordeelde advocatenkantoren van het land en daar kan geen award of verkiezing tegenop!

En dankzij al die reviews maken jullie, onze cliënten, ons bij elk dossier nog beter en sterker. Oprecht bedankt daarvoor!  En volgende keer doen we gewoon (nog) beter!

 

Vragen voor ons team?

Bel of mail gerust met Bart Van den Brande op +32 486 901 931 of op bart@siriuslegal.be of plan hier rechtstreeks een vrijblijvende kennismaking in.

Onze review score

Over de auteur

An
Haenen

Ik ben Marketing & Relationships Manager bij Sirius Legal en maakte in 2018 een carrièreswitch van de marketing en communicatiewereld n...

Relevante tags Over Sirius Legal

Sorry, no posts matched your criteria.