Ben je op zoek naar juridisch advies of het betere maatwerk voor je contracten of policies? Check ons aanbod!
Transparantie is je eerste en belangrijkste verplichting onder GDPR. Transparantie betekent dat je als verantwoordelijke voor de verwerking helder en duidelijk moet uitleggen welke gegevens je verwerkt, waar je ze vandaan haalt, waarvoor je ze gebruikt, met wie je ze deelt, etc… Die transparantie verzorg je in de eerste plaats via je “privacy policy”. Die privacy policy is een informatiedocument dat je maximaal deelt met de buitenwereld op je website, in je e-mail handtekening, als bijlage bij contracten en offertes en op alle plaatsen waar je persoonsgegevens verzamelt.
Die transparantieverplichting geldt niet enkel ten aanzien van je klanten, prospects en leveranciers. Ook ten aanzien van je personeel moet je zorgen voor maximale transparantie over de verwerking van hun persoonsgegevens. Daarvoor voorzie je best de “company privacy policy” die je hier kan aankopen in gepersonaliseerde vorm voor jouw bedrijf. Een correct gebruik ervan garandeert je dat je aan alle informatieverplichtingen ten aanzien van je personeel hebt voldaan.
We maken een Company Privacy Policy op maat, op basis van een intakegesprek via video call. We bekijken samen je dataregister, zodat we je policy correct en volledig kunnen detailleren in jouw context.
Geen louter template werk dus, maar persoonlijke hulp waarmee jij met kennis van zaken op weg kan om jouw personeel correct te informeren over de verwerking van hun persoonsgegevens.
Eenvoudig, vul het bestelformulier in, betaal online en boek meteen het inbegrepen overlegmoment via videocall in. Vervolgens bereiden wij een eerste versie voor die we met jou bespreken en finaliseren.
Inbegrepen
Niet inbegrepen
Niet helemaal zeker?
Bel ons +32 2 721 13 00
Inbegrepen
Transparantie is je eerste en belangrijkste verplichting onder GDPR. Transparantie betekent dat je als verantwoordelijke voor de verwerking helder en duidelijk moet uitleggen welke gegevens je verwerkt, waar je ze vandaan haalt, waarvoor je ze gebruikt, met wie je ze deelt, etc… Die transparantie verzorg je in de eerste plaats via je “privacy policy”. Die privacy policy is een informatiedocument dat je maximaal deelt met de buitenwereld op je website, in je e-mail handtekening, als bijlage bij contracten en offertes en op alle plaatsen waar je persoonsgegevens verzamelt.
Die transparantieverplichting geldt niet enkel ten aanzien van je klanten, prospects en leveranciers. Ook ten aanzien van je personeel moet je zorgen voor maximale transparantie over de verwerking van hun persoonsgegevens. Daarvoor voorzie je best de “company privacy policy” die je hier kan aankopen in gepersonaliseerde vorm voor jouw bedrijf. Een correct gebruik ervan garandeert je dat je aan alle informatieverplichtingen ten aanzien van je personeel hebt voldaan.
Opgelet!
Een company privacy policy verdient de nodige aandacht en individualisering. Elk bedrijf is immers anders en elke werkgever gaat anders om met de persoonsgegevens van zijn personeel. Wij maken een privacy policy steeds op vanuit de detailinformatie in je dataregister. Heb je geen dataregister? Check dan even ons product “Dataregister + advies”.
We maken een Company Privacy Policy op maat, op basis van een intakegesprek via video call. We bekijken samen je dataregister, zodat we je policy correct en volledig kunnen detailleren in jouw context.
Geen louter template werk dus, maar persoonlijke hulp waarmee jij met kennis van zaken op weg kan om jouw personeel correct te informeren over de verwerking van hun persoonsgegevens.
Eenvoudig, vul het bestelformulier in, betaal online en boek meteen het inbegrepen overlegmoment via videocall in. Vervolgens bereiden wij een eerste versie voor die we met jou bespreken en finaliseren.
Inbegrepen
Niet inbegrepen
Inbegrepen
Niet helemaal zeker?
Bel ons +32 2 721 13 00
Inbegrepen
Opgelet!
Een company privacy policy verdient de nodige aandacht en individualisering. Elk bedrijf is immers anders en elke werkgever gaat anders om met de persoonsgegevens van zijn personeel. Wij maken een privacy policy steeds op vanuit de detailinformatie in je dataregister. Heb je geen dataregister? Check dan even ons product “Dataregister + advies”.