Ben je op zoek naar juridisch advies of het betere maatwerk voor je contracten of policies? Check ons aanbod!
Heb je een klacht ontvangen over de toegankelijkheid van je website of digitale dienst? Sinds de inwerkingtreding van de European Accessibility Act (EAA) op 28 juni 2025 is digitale toegankelijkheid een dwingende realiteit geworden. Deze nieuwe Europese wetgeving stelt duidelijke eisen aan de toegankelijkheid van producten en diensten.
Hoewel veel bedrijven nog volop bezig zijn met de implementatie, kunnen klachten van gebruikers, consumentenorganisaties of belangenverenigingen nu al bij jouw bedrijf terechtkomen. Hoe reageer je dan adequaat en voorkom je escalatie? Sirius Legal en onze EAA-partner Humix staan voor je klaar met een snelle en gerichte eerste hulplijn.
Je mag rekenen op een eerste, richtinggevend juridisch en praktisch advies. Dit advies is specifiek gericht op jouw bedrijf en de ontvangen klacht rond digitale toegankelijkheid in het kader van de EAA. Aan de hand van dit advies kan je gepast reageren ten aanzien van de klacht, kan je erger voorkomen, en weet je hoe je oplossingsgericht kan communiceren. Bovendien biedt Humix, onze expertpartner in toegankelijkheid, advies over alternatieve pistes of quick wins die de grond van de klacht op korte termijn kunnen verhelpen.
Inbegrepen
Niet inbegrepen
Niet helemaal zeker?
Bel ons +32 2 721 13 00
Inbegrepen
Heb je een klacht ontvangen over de toegankelijkheid van je website of digitale dienst? Sinds de inwerkingtreding van de European Accessibility Act (EAA) op 28 juni 2025 is digitale toegankelijkheid een dwingende realiteit geworden. Deze nieuwe Europese wetgeving stelt duidelijke eisen aan de toegankelijkheid van producten en diensten.
Hoewel veel bedrijven nog volop bezig zijn met de implementatie, kunnen klachten van gebruikers, consumentenorganisaties of belangenverenigingen nu al bij jouw bedrijf terechtkomen. Hoe reageer je dan adequaat en voorkom je escalatie? Sirius Legal en onze EAA-partner Humix staan voor je klaar met een snelle en gerichte eerste hulplijn.
Goed om weten:
Na ontvangst van ons eerste richtinggevend advies, ben je volledig vrij in de keuze van eventuele vervolgstappen. Er is geen verdere verplichting tot samenwerking met Sirius Legal of Humix. Je beslist zelf hoe je het advies in de praktijk brengt.
Je mag rekenen op een eerste, richtinggevend juridisch en praktisch advies. Dit advies is specifiek gericht op jouw bedrijf en de ontvangen klacht rond digitale toegankelijkheid in het kader van de EAA. Aan de hand van dit advies kan je gepast reageren ten aanzien van de klacht, kan je erger voorkomen, en weet je hoe je oplossingsgericht kan communiceren. Bovendien biedt Humix, onze expertpartner in toegankelijkheid, advies over alternatieve pistes of quick wins die de grond van de klacht op korte termijn kunnen verhelpen.
Inbegrepen
Niet inbegrepen
Inbegrepen
Niet helemaal zeker?
Bel ons +32 2 721 13 00
Inbegrepen
Goed om weten:
Na ontvangst van ons eerste richtinggevend advies, ben je volledig vrij in de keuze van eventuele vervolgstappen. Er is geen verdere verplichting tot samenwerking met Sirius Legal of Humix. Je beslist zelf hoe je het advies in de praktijk brengt.