Ben je op zoek naar juridisch advies of het betere maatwerk voor je contracten of policies? Check ons aanbod!
Na de ontwikkeling of de aankoop van een website, applicatie of bepaalde software kan je best goede afspraken maken over het onderhoud ervan. Wil je immers deze IT-toepassingen duurzaam en veilig kunnen gebruiken, dan moet je simpelweg het nodige onderhoud voorzien. Voor zover er geen garanties meer lopen, stem je dus best goed af tegen welke prijs je welke soort onderhoudsprestaties mag verwachten.
In dit contract maak je duidelijke afspraken over de manier waarop het product zal onderhouden worden. Dat kan enerzijds gaan over een herstellend of ‘correctief’ onderhoud, bijvoorbeeld wanneer er bugs moeten opgelost worden. Je maakt dan afspraken over de interventietijd en -wijze, of je gebruik maakt van een helpdesk, hulp op afstand of interventies on site. Anderzijds kan je ook afspraken maken over evolutief en aanpassend onderhoud zodat jouw IT-toepassingen de snelle digitale evoluties kunnen volgen en je niet telkens naar nieuwe toepassingen moet zoeken.
Deze overeenkomst zorgt ervoor dat je duidelijke afspraken maakt over de wijze waarop nieuwe websites, applicaties of andere software onderhouden worden. Je maakt afspraken over hoe dit onderhoud moeten gebeuren, binnen welk tijdskader, wie welke verantwoordelijkheid draagt en welke prijs er tegenover de afgesproken prestaties staat. Daarnaast maak je specifiek afspraken rond aansprakelijkheid, geheimhouding, intellectuele eigendom, etc. Zo creëer je vertrouwen en voorkom je discussies met je klanten.
Wat staat er precies in vermeld?
Eenvoudig, vul het bestelformulier in, betaal online en boek meteen het inbegrepen overlegmoment via videocall in. Vervolgens bereiden wij een eerste versie voor die we met jou bespreken en finaliseren.
Inbegrepen
Niet inbegrepen
Niet helemaal zeker?
Bel ons +32 2 721 13 00
Inbegrepen
Na de ontwikkeling of de aankoop van een website, applicatie of bepaalde software kan je best goede afspraken maken over het onderhoud ervan. Wil je immers deze IT-toepassingen duurzaam en veilig kunnen gebruiken, dan moet je simpelweg het nodige onderhoud voorzien. Voor zover er geen garanties meer lopen, stem je dus best goed af tegen welke prijs je welke soort onderhoudsprestaties mag verwachten.
In dit contract maak je duidelijke afspraken over de manier waarop het product zal onderhouden worden. Dat kan enerzijds gaan over een herstellend of ‘correctief’ onderhoud, bijvoorbeeld wanneer er bugs moeten opgelost worden. Je maakt dan afspraken over de interventietijd en -wijze, of je gebruik maakt van een helpdesk, hulp op afstand of interventies on site. Anderzijds kan je ook afspraken maken over evolutief en aanpassend onderhoud zodat jouw IT-toepassingen de snelle digitale evoluties kunnen volgen en je niet telkens naar nieuwe toepassingen moet zoeken.
Deze overeenkomst zorgt ervoor dat je duidelijke afspraken maakt over de wijze waarop nieuwe websites, applicaties of andere software onderhouden worden. Je maakt afspraken over hoe dit onderhoud moeten gebeuren, binnen welk tijdskader, wie welke verantwoordelijkheid draagt en welke prijs er tegenover de afgesproken prestaties staat. Daarnaast maak je specifiek afspraken rond aansprakelijkheid, geheimhouding, intellectuele eigendom, etc. Zo creëer je vertrouwen en voorkom je discussies met je klanten.
Wat staat er precies in vermeld?
Eenvoudig, vul het bestelformulier in, betaal online en boek meteen het inbegrepen overlegmoment via videocall in. Vervolgens bereiden wij een eerste versie voor die we met jou bespreken en finaliseren.
Inbegrepen
Niet inbegrepen
Inbegrepen
Niet helemaal zeker?
Bel ons +32 2 721 13 00
Inbegrepen